Antalyasporumuzdan Markalaşma ve Dijital Medya Atılımı
Antalyasporumuzun; markalaşma, dijital medya ve kurumsallaşma ile ilgili strateji, yenileme ve geliştirme çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Kulübümüzün yaptığı markalaşma ve dijital medya çalışmalarının tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında, kısa ve uzun vadede hedeflenen proje ve uygulamalar hakkında bilgi verildi. Hasan Subaşı Tesisleri'nde düzenlenen basın toplantısına Başkanımız Ali Şafak Öztürk ile Markör Markalaştırma Ajansı Başkanı Özel Oytun Türkoğlu, iqueem Ajans Başkanı Berkun Meral ve medya mensupları katıldı.
WEB SİTESİ YENİLENDİ
Başkanımız Ali Şafak Öztürk, Antalyasporumuzun markalaşma ve dijital platformlarını geliştirme çalışmalarını genel kuruldan hemen sonra başlattıklarını, ancak ilk 8 haftada sportif başarı gerçekleşmediği için bu projeleri kırmızı-beyazlı camia ile paylaşamadıklarını söyledi. Başkanımız Ali Şafak Öztürk'ün basın toplantısından öne çıkan açıklamaları şöyle:
“En fazla yoğun olacağımız konulardan birini de Antalyaspor'un dijital platformu olarak gördük. Göreve gelişimizden birkaç hafta sonra da Özel Oytun Türkoğlu ve Berkun Meral'in firmaları Markör ve Iqueem Ajans ile çalışmaya başladık, kendilerini Yönetim Kurulu Danışmanı olarak atadık. Sosyal medya platformlarımızda zaten bir süredir hareketlilik ve etkileşimi göruyordunuz. Bunun yanı sıra perşembe günü de, kulübümüzün resmi web sitesi olan antalyaspor.com.tr yenilendi. Bakıldığında özellikleri ve içerikleri ile taraftarımızın da yorumları ile çok güzel bir web sitesi olacağını düşünüyoruz. Bu güzel çalışmaları nedeniyle Özel Oytun Türkoğlu ve Berkun Meral'a teşekkür ediyorum. Dijital platformda şu anda iyi yerde olan Antalyasporumuz, önümüzdeki süreçte daha iyi yerlerde olacak. Daha güzel olacağını umuyoruz.”
HEDEF; TÜRKİYE'DE İLK 5
Markör Ajans kurucusu Özel Oytun Türkoğlu ise, 30 Haziran'daki genel kuruldan 2 hafta sonra Antalyaspor'un markalaşma ve dijital medya yönetimi sorumluluğunu üstlendiklerini belirterek, şu bilgileri verdi:
“Markalaşma üzerine çalışmalar yapıyoruz. Yani Antalyaspor markasını daha kurumsal bir yere taşıyabilmek için hem tasarımsal, hem stratejik hem de danışmanlık anlamında çalışmalar yapıyoruz. Strateji ile ilgili çalışmalarımız var. Göreve geldiğimiz günden beri hiç durmadan Antalyaspor için strateji üretiyoruz. Web sitemizi dün yayına aldık. Bu hafta içerik yenilemelerini tamamlayacağız. Dijital platformdaki her şey ekip tarafından hazırlanıyor. Antalyasporumuzun, marka değeri ve dijital platform üzerinden iletişiminde, ulusal anlamda Türkiye'nin en büyük 5 kulübü arasına girmesini hedefliyoruz. Antalyaspor dijital platformu için 6 kişilik bir ekiple çalışıyoruz.”
ANTALYASPOR HER YERDE
Basın mensuplarından gelen soruları da yanıtlayan Türkoğlu, şu açıklamaları yaptı:
“Dünyada bilinen bir Antalyaspor oluşturma hedefimiz var. Sosyal medyamızı takip edenler görmüştür. #AntalyasporHerYerde sloganı ile bir çalışmamız var. Dünyanın bir çok ülkesinden Antalyaspor taraftarı görsel gönderiyor. Şimdi dünyanın birçok yerine biz de Antalyasporumuzla ilgili görseller göndereceğiz. Antalyaspor'u bütün dünyaya tanıtmak istiyoruz. Taraftarımız dünyanın her köşesinden gelsin istiyoruz. Sadece dijital platform değil, markalaşma stratejisi üzerine çalışmalarımız da var. Üzerinde çalıştığımız birçok proje var. Projelerin yapılabilmesi sportif başarıya çok endeksli. Şu an o çıkışı yakaladık. Devamında çok daha fazla kampanya, daha fazla projeler görülecek. Sosyal medya üzerinden çok hızlı iletişim sağlıyoruz. Futbol takımımızın yanı sıra basketbol takımımızın da maçlarını canlı olarak sosyal medya üzerinden anlık yayınlıyoruz.”
DÜNYA KULÜPLERİ GİBİ
iqueem Ajans Başkanı Berkun Meral ise, çalışmalara başladıkları 3 aylık süreçte çok sayıda proje ve çalışma yaptıklarına vurgu yaparak, “Biz başkanımızın göreve gelmesinden bu yana, 3 aydır Antalyaspor için çalışıyoruz. Bu 3 aylık süreçte çok sayıda proje yaptık ancak sportif başarı gelmediği için bu çalışmaları ön plana çıkaramadık. Bundan sonra dijital mecralarda çok daha farklı bir Antalyaspor göreceksiniz. Bunu da hissettirebileceğimizi düşünüyoruz ekip olarak. Dünya kulüplerinin web siteleri ayarında bir web sitemiz oldu. Bundan sonra da herşey çok daha iyi olacak.”